-Nattis Värld- -

ORKAR INTEEEEEEEEEEE

Jag e så jävla trött på all skol skit nuu :( Orkar nt ...

Idag har jag haft en underbar dag me min älskling.. DU får mej o må så bra baby<3 Love u soo much<3

Försöker få gjort lite pluggande mne d går segt som fan :S USCH Va trött jag e på skiten.. Pappa hämta mej idag ifrån håsten. Vi åkte o handla o jag köpte till mej lite mat som jag ska ha på jobbet. Jag jobbar en hel del nu o jag kan ju nt feta mej på donken mat hela tiden :D Varken billigt lr hälsosamt..

Imon e d ba italienskan så jag slutar 11:10 sen börjar jobbet kl 16:30-22:30..
Så vi får la se hur allting går imon :) hihihiih..

Hoppas ni haft d bra mina kära läsare
All I´ve got is love for u guys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0