-Nattis Värld- -

My addiction is pure perfection

Natti i ett nötskal!


Min kära cola.. D finns ingen bättre vän än dej
-Du kan aldrig dömma mej
-Du finns alltid där
-Du piggar alltid upp o gör dagen lättare
-Du skulle aldrig lämna mig
-Du e den enda som nånsing kan förstå mitt beroende. Du vet hur god du e
-Du har endast en nackdel, medan många andra har hur många som helst
Nackdelen e att du gör mej te fatso. Men d gör ingenting. Jag vet att du nt menar d!!

HAHAHA jag vet jag e störd. Men har tråkigt HAHAHA ...

Kommentarer
Postat av: IQraah

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA OOOOOOOOHMYGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD ... LITERALLYYYY ON DA FLOOOOOOOOOOOOOOOR 1!! WUAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH

2010-05-10 @ 03:19:22
URL: http://iqraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0