-Nattis Värld- -

I´m in love with my boyfriends car.. :O

Va jag e duktig:) Som jag jobbar

seriöst jag e stolt över mej sj. allt jävla pendlande+jobb+skola :) Känns så jävla gött att jag kan klara av d. Jag va lite orolig faktiskt men d går ju bra:)

Nu sitter jag hemma efter ännu en dag avklarad från jobb o sådär:)

Igår va d riktigt kul.. Lilla A-T hällde massa vatten på mej så jag blev blöt HAHA o sen bakom min rygg utan att jag märkte d så försåg Simon A-T me Is o innan jag visste ordet av d så hade jag is innanför min tröja HAHAHA.. Sen fick Simon rast. Så tog jag den lilla muggen me is o öppna dörren te personal rummet o slängde is på den lilla skrutten hahah :D Sen gick han runt o spruta vatten på mej lite då o då :P
Ibland har man roliga dagar på donken höhö..

Igår fick jag se Jorges bil för första gången.. Den e så fin.. så ...shiny.. så fräsch :D så .. såå.. :D jaah jag vet nt men fan va snygg jag ser ut i den ;);););) HAHAHA


Bara ba pa pa Im lovin´it ;)

Naah nu ska jag plugga lite o sen ta mej en god dusch :D Sen ska jag nog spela MUAAHAHA.. D e Jorges spel.. Blivit som besatt av ett spel han köpte te mej igår.. Harry potter o halvblod prinsen te ps2 hihihi :D I liiike iit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0