-Nattis Värld- -

D känns i hjärtat

D e asså när som helst exagt 3 dygn sen jag blogga sist :S Har jobbat en jävla massa denna veckan de drf.. Slutat me att jag sovit hos Jorge 2 dar i rad o då kan man ju nt ba sitta o blogga heller :)

Hoppas ni har haft ett par bra dagar iaf..

Jag trodde jag hade en massa o skriva men d har jag tydligen nt .. Jag tänker typ varje dag ba aah d här ska jag skriva o blogge, o d här , o d häär!! Men glömmer alltid bort.. HAHA klantiga lilla jaag :P
Imorn blir d jobb..12:15-15:45. Får la se hur passet går :) Va som händer därefter har jag ingen aning om men hoppas iaf att ni får er en fin helg sötisar :)

Nu ska jag nog sova för d blir o ta sej upp tidigt imon :( .. Pussokram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0