-Nattis Värld- -

What u need

Satt på matten idag o tkte faktiskt att oooj då jag fattar lite nu!! :P Drog ner till stan me Shqiponje en snabbis för hon skulle fixa lite grejer där o behövde sällskap :) Man e ju en snäll vän liksom hehe.. Sitter hemma hos Katrin nu .. Jorge kmr la hem runt 5 nånting så trf han då o så ska jag sova där idag :) så mysiigt...

Har torskat sönder på Taio Cruz-What you need o fy faan va jag dör för den hahahah :D:D:D.. Älskar när han säger

We should be together, Edward and Bella
Be by your side, Bonnie and Clyde


heheh :D:D MI LIKEEY

Nu får vi se va som återstår av dagen.. Emelie kmr la snart förhoppningsvis så man får trf den lilla fisen lite :)

Idag ska Jorge troligen fixa me min data.. den fuckar sej så mkt ibland o tkr att den behöver formateras om.. undra hur längesen d hände egentligen.. :) Jaaja nu ska jag sluta babbla här så får ni ha en fortsatt trevlig dag :)


Soom lööv for ya'll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0