-Nattis Värld- -

Uppdatering om igår o idag:)

Igår va d skola som gällde o stanna kvar enda te kl 17:00 fan... va på räknestugan o försökte klura ut lite av den här matte skiten.. ska ha prov på torsdag o jag kmr kugga som vanligt :(.. nt kul assåå.. kmr få ig i matte b o d betyder jag måste försöka läsa upp d till ett g i 3an.. nt så roligt =/.. men aajaa.. man försöker ju iaf...
Efter skolan så trf jag min kära kusin Liza en stund, hälsa på henne, sonen Theo o vovven Roxy hehe :) mysigt o hälsa på de en stund o Theo verkade tka om mej iaf hahaha ... :D

Efter d gick jag hem te Emelie o vänta på att hon skulle kma me , Josip, Jennifer Joyce.. :) Vi hade en jättemysig kväll alla vi o me Katrin o Inti såklart :).. Vi fira lite att jag fyllt år för ett tag sen så d blev lite gottis :)
Jag skulle sova hos Jorge.. o klockan börja bli mkt.. jag visste han jobba men tänkte va fan tar sån tid.. så ringde han mej o sa han va utanför.. jag sprang ut o pussa honom lite :) hihi.. Så sa han att han skulle åka o hämta Carlos i gbg.. Allting sega till sej som fan men tillslut kom han tbx te vbg, typ halv 3 på natten.. decka väl hos honom typ strax efter 3 o sen gick d fan nt o vakna..

Nu e jag hemma o har ju vart d nåra tim.. Va o handla me Heléne o så o nu får jag la fixa lite hemma.. sen blir d ba till o deeegaaa.. :D:D

Hoppas ni har haft nåra bra dagar iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0