-Nattis Värld- -

Tvätt o tråk

Har ba vart hemma idag o fixat.. tvättat planterat om blommor i rummet hehe .. duttii tjaaj jag veet.. :P..

Har gjort mej iordning o så ska ba fixa lite smågrejer sen ska jag in te stan.. Ska sova hemma hos Katrin idag.. ingen e hemma förutom inti.. men ska typ "passa" honom lr va man ska säga hahah :D

D e endå skönt o va hemma ibland.. d e skönt när man känner att man har gjort nåt.. Om man ba ligger o degar så känns d nt bra alls.. blir alltid på så damphumör helt efter när man inser de e för sent för o köra nåt hahah..

Jaahaaa jaah neeh.. nu ska jag väl ba göra lite smått sen dra mej :)

Tänkte ba säga att jag hoppas ni haft en bra dag idag o att även kvällen blir bra :) Man får väl slänga in att jag hoppas ni haft en bra helg oxåå :) Söt jag e vaa :)




Jag, Inti o Emelie :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0