-Nattis Värld- -

Oj herregud va dålig uppdatering

MORSNING KORSNING!!

Har de senaste dagarna haft mkt o göra o väldigt dålig tillgång te data men nåja här kmr en uppdatering :)

I onsdags va d ba en soft dag me min kära emelie :D...Vi va på stan o hon köpte jättesöta örhängen te mej, Ben And Jerrys o cola.. som en sen födelsedagspresent :P så vi mös till d som fan :D haha.. Färgade hennes hår oxå..först va d avfärgning o sen ny färg på d.. rätt jobbigt men aah men e ju snäll så :D..
Sen på torsdagen va d skola som gällde.. Emelie kom o va me mej på spanska lektionen.. MY HEROo.. Hatar spanskan den e så tråkig ehhehe :P.. Sen efter d va d stan igen.. jag gick äntligen o fick köpt mej ett exemplar av NEW MOON!!:D Efter jag lämnat Emelie på solariet i stan så åkte jag me Victoria hem te mej!! Så hon fick för första gången se hur jag bor :) Mitt rum va en ren katastrof jag hade hoppats på att jag skulle få fixa lite innan men neeh d blev nt så :) Vi hade d jättemysigt.. vi kolla på extra materialet på twilight för d hade hon nt sett o sen samma me new moon o sen kolla vi på den filmen oxå :D..

I går då, fredag så åkte först Victoria hem.. jag försov mej lite sen så d blev en aning stressigt.. Men jag kom iväg iaf.. blev lite sen till italienskan men nååja :) Sen va d stan me Jorge o Carlos.. Köpte strumpbyxor som jag kunde ha te Elenas fest.. :) Köpte ett par as söta me små hjärtan på som jag sett Kenza ha på sej o ba ooooh jag vill ha dom men neeehh fy fan dom va söndriga redan när jag öppnat förpackningen.. jäävla skiit..fyfan va sur jag blev.. ba lägger 80 spänn på d (lr ah Jorge gjorde d) o så e dom trasiga :S.. som tur va då så hade jag köpt ett paket me vanliga oxå...

Festen va jättelyckad.. Både jag o Jorge blev typ... jävligt packade.. Man kan ju säga såhär; jag hade min första RIKTIGA fylla om man säger så... jag spydde imorse pga jag hade för mkt alkohol som skvalpa runt i magen.. Men mådde mkt bättre efter d.. sen har man ju fått käka på jobbet oxå :D HAHAH.. bästa bakismaten asså ;)... Nu sitter jag här hemma o fixar lite..ska verkligen försöka kma upp tidigt imon.. massor o göra!! Städa, tvätta o plugga.. :) ..

Hoppas ni haft ett par bra dagar :)

Pussar o kramar!!

Kommentarer
Postat av: Vicky

mysssssss med dig älskling!<3 och jag älskade hur du bor och alla din familj! det är väldigt trevligt att bo med så många barn:D:D:D jag skulle gärna bo som du haha:D det verkar jätteroligt!

haha du får berätta till mig vad var det som hände efter festen :O haha synd att jag kunde inte gå:(...

älskar diiiiiiiiig

vi ses imon<3

2010-03-28 @ 16:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0