-Nattis Värld- -

Lost track of civilisation

På bara en kort sekund kan livet förändras
När man väl tror att man e på bättringsvägen så gör man en U-turn o så vips
e man tbx på ruta ett..

Så lätt att låta tankarna flöda o man börjar tänka på helt fel saker...
på just de sakerna man vet att man helt enkelt mår dåligt av..

huvudet ba snurrar på mej o vet nt vart jag ska ta vägen..

Man säger att tiden läker alla sår, men gör d verkligen d?... Kan tiden verkligen ge healing?.. Neeh.. d finns ingen bra läkningsprocess.. Om jag kände till nån så hade jag nog hittat den nu..

På bara en kort sekund kan jag gå vilse
På bara en kort sekund släcks ljuset o man famlar i mörkret
Kan någon va snäll o tända lampan???....


Saknar dej för mkt..d e 4,5 år sen nu..Tiden läker alla sår? YEaaahh bullshit!!.. Några har sagt till mej att jag borde prata me nån.. typ vadå psykolog?.. va kan d hjälpa .. D finns inget som kan fylla hålet i mitt hjärta. Inga ord har den påverkan.. Om d hade hjälpt så jaah.. Då hade allt vart bra nu..

Jag vet nt... vet varken va jag ska känna, tänka lr säga.. Finns inga ord starka nog.. O ingen kraft stark nog att få orden att komma ut... Va håller jag på me egentligen? Klart som fan hon inte vill man ska va såhär, känna såhär.. Men vem försöker jag lura?.. Mej eller henne? eller kanske någon annan?.. Vet nt .. finns väl mer bakom allting än bara detta.. För tillfället känns förvirring som d starkaste..

När man släcker lampan och d e natt ute.. Vad kan då få rummet att verka ljusare förutom ljuset från dataskärmen?..

Rex, hunden, gosedjuret jag fick av Jorge för jag vet nt hur länge sen.. ligger plötsligt jämte mej.. När jag ser runt omkring mej så upptäcker jag massa personliga saker man fått som liksom e fyllda me kärlek..
Tiden kan nt läka nåra sår.. neeh.. men kärleken kanske kan?.. D kan den nog..
Om den bara e tillräckligt stark o liksom villkorslös.. Man måste väl kanske vänta o se? Jag vet ju hur lycklig Jorge gör mej.. o hur mkt mina vänner gör för mej.. Hur mkt min familj behöver mej.. Kanske nt bara kärlek behövs.. hmm.. vad mer behövs som ingredienser? Känns som jag har allt.. Men vrf kan plötsligt saker o ting kännas så fel?.. Antar att den närmsta o längsta tiden kmr visa mej vad o varför..
D e d.. tiden läker nt .. den visar.. vrf tänkte jag nt på d förrut?..

Se.. jag behöver nt en psykolog.. Behöver ba låta mina egna tankar flöda .. Orden behöver nt bli sagda, de kan bli skrivna..

Saknar dej.. Mer än va du nånsin kanske kunnat tro..

Men man ska väl kanske va glad för alla andra människor jag har i mitt liv som på nåt sätt endå får en o må bättre trots alla motgångar.. Tack.. aah va mer kan jag säga.. Skulle kunna säga att jag har brist på ord men jag har nyss skrivit en jävla massa..
Kanske finns en massa ord för saknad men mindre ord för tacksamhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0