-Nattis Värld- -

Just belive-And Just Have Faith

Den här bilden tog jag på vägen hem o jag började tänka:

Bara för att vägen e mörk o svår behöver d nt betyda att slutet ser likadant ut... Svåra vägar formar oss ofta och kan sluta både bra o dåligt.. Men om man bara har tro och hopp så kan man praktiskt taget klara vad som helst! D sista som lämnar en människa e hopp.. Om man ba fortsätter kämpa o nt ger upp så kan man klara d! När man väl befinner sej på slutet av vägen kmr man sedan inse att "d va kanske nt så svårt som jag trodde!" "Jag klarade d!"
På vägen behöver man nt alltid befinna sej ensam, man kan ha en vän, en partner, en familjemedlem lr vrf nt allihop? Man behöver aldrig va ensam om man ba låter sina nära o kära hjälpa en i svåra tider.

Just belive-And Just Have Faith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0