-Nattis Värld- -

Hallooooo :)

Igår hade jag d jättemysigt me lilla Jorge:) hehe.. gjorde nt så mkt..d va ju ba lång dag i skolan sen jorge sen hem:)
Idag har jag vart ledig.. Feeett gööt. Engelskan e ju inställd o jag slapp dra te matten.. ba skola en timme isf juh ;) ME LIKEEEYY.. IDag har jag ba vart hemma o så.. Tog en långpromenad me Helene o ungarna.. Ska kanske åka te jorge idag men jag vet nt hur d blir riktigt.. JAg får se.. Jag har alltid typ problem me o välja va man liksom ska göra haha :).. Jajaaa... hahha helt tråkigt inlägg men har inget speciellt o blogga om direkt :P.. Hoppas att alla haft en bra dag iaf..

Får se hur min dag blir men hoppas iaf på att va me Jorge:)<3

LOOOVEEE<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0