-Nattis Värld- -

Duktig jag e :) hihi

Nu har jag fixat lite i mitt rum o så tänkte jag såhär.. jag har så jävla mkt kläder som ba ligger i min byrå o inget används.. hmm va kan man göra me d..
För tillfället har jag en rätt full byrå o brist på pengar såå..  Jag tog en papperspåse o fyllde den me kläder haha :D.. tänkte låta min syrra o Emelie o de kolla om de kanske hittar nånting o sen sälja resten på tradera.. låter nt d som en bra idé? :D..
Man kan ju iaf få nånting för d.. Vissa saker vill man ba nt släppa taget om men vrf ska jag ha d liggandes bara?? O jag har nt plats me en stor fet garderob i mitt rum heller så.. nt mkt man kan göra hehe :P..

Imon blir d till o gå upp tidigt som fan :( får ta 07:58 tåget för o kma i tid te jobbet.. jag e på stationen 08:14 typ o sen går ner te donkelidonken.. aah hur lång tid kan d ta? Ah iaf så ska jag vänta där te jag börjar kl 11:15 hahah rätt trist men så ser typ alla lördagar ut för mej :( Suck..

Jajaaaa .. nt ska man väl klaga:D Jag har ju iaf ett jobb o kma till!!:D..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0