-Nattis Värld- -

Victoria Estrada



Måste du åka?? Jag vill intee!! Känns så.. hemskt. Varje gång jag tänker på skräck dagen du ska åka hem får jag en klump i halsen. Vill inte du ska åka! Stanna kvar :(.. älskar dej gumman. Ska bli jättekul o ha typ en heldag me dej<3. Känns som vi inte alls haft så mkt tid tillsammans som vi borde haft men vi kommer att ha tid tillsammans nu i sommar. Det ska bli strandeeen.. Shoppiiing.. lisebeerg!! Alltiing gumman..
Saknar dej redan. Du har förgyllt mitt liv me att komma till Sverige. Tack så mkt att du ens fick en tanke att bli utbytesstudent.

Älskar dej gumman o d kmr jag alltid att göra! Kmr alltid att finnas här för dej o du kmr alltid att ha en av de största platserna i mitt hjärta.. <3.. Loove u soo :).. ska bli så roligt imoon<3..

Kommentarer
Postat av: Vicky

Nataliiiiiiiiiieeeeeee!! faaaan vad du är gullig <3<3<3

jag vill inte ens tänka på det heller!! jag vill inte lämna dig, lämna Sverige och alla...och det är speciellt svårt för att jag vet fan inte när ska jag komma tillbaka:(

om jag säger hej då till dig, VI SES!...när ses vi då?????? varför måste Argentina vara så lång borta ifrån Sverige??? Varför???

Hur lätt skulle det har varit om jag bor i Europa. SÅ LÄTT! :(

Jag kommer att sakna dig så mycket...du har också varit, och du är, väldigt viktig för mig. Min första svensk kompis och det ska jag absolut aldrig glömma. Och vi satt precis tillsammans!!!!

FaaaaaaAAAAAAaaaaan vad jag älskar dig Natalie Norden

Jag tackar dig för allting.

Du betyder jättemycket för mig !

Och jag finns alltid för dig också, glöm aldrig det.



VI SES I MORGON! Det ska bli verkligen kul som alltid:D



TE AMO!!!!!!!!!!!<3

2010-06-11 @ 00:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0