-Nattis Värld- -

Ready to go:)

Nu e jag klar o redo för o dra mej. Ska bli kul o åka bort men samtidigt blir man ju lite homesick men vafan:) Man måste ju åka bort ibland. Ska jobba ikväll så d blir till o åka efter jobbet. Vi e framme i Thn typ 23:57 så vi får la se hur d går. Ser nt nån anledning te vrf saker o ting nt ska funka så d ska nog gå bra.. :)<3
Ska ta 11 tåget in o så trf jag Jorge.. MEGA försov mej idag så vet nt hur d blir me skolan faktiskt.. :S.. wierd men jaa så kan d gå..

Hoppas att ni får er en mysig torsdag iaf:) Synd att man missar brännbollen me jobbet..


Den här filmen vill jag seeee!! :D Tkr miley e bra faktiskt.. Har nt gillat henne från början för jag typ hatade hannah montana men nu gillar jag d HAHA :D.. jaja.. Nu får jag dra mej. Ha d så bra.. PussoKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0