-Nattis Värld- -

Update

Torsdag:
Efter jobbet åkte vi till Gbg.. Blev hämtad av Emelie, Josip o Patrik så åkte vi hem till en kompis te Jennifer o Elias.. Spela lite spel :) D va kuuliigt.. Men d blev jäävligt sent.. När vi kmit hem te Jennifer tror jag nt jag somna förrän typ... 05 lr nåt..

Fredag:
Vakna skiiit tidigt för att jag o Emelie skulle göra oss iordning för o åka te Trollhättan. Vi va lite sena men d blev bra iaf:) Vi kom te skolan, såg Jesper o Joakim o sa grattis te dom. Patrick hade redan stuckit haha. Men sen trf vi släkten o sådär så åkte vi hem till Emelie för o lämna våran packning o fixa oss lite:) Så åkte vi hem till Roxy, Jesper o Joakim för o fira studenterna:) De va rätt sena efter allt åkande av flaket.. Vi hade det verkligen jättetrevligt :)
När vi åkt hem så gick jag o Emelie senare ner till stan för o hyra film i sista stund. Motherhood hette den o d va nog nått av d sämsta jag vart me om HAHA. Men jaja :) Vi fick oss en promenad iaf :).

Lördag:
Vi vakna lite väl sent men d va nt så konstig för vi hade ju nt sovit sådär värst mkt. Vi käka frukost o la oss o sola lite :) gööött.. Men fan va d känns som att jag får färg segt. När man va yngre blev man en liten pepparkaka typ ju!.. Men jaja :). D sluta me en lååång promenad:) Vi gick te stan o sen ruunt lite.. Kan nt riktigt beskriva vart kanske men ja.. Vi köpt sån snickersglass..oooof så gott d va!.. Yummii..
Så hälsa vi på hos abuela en liten stund :) (abuela-farmor/mormor, i detta fallet farmor)
När vi kom hem sen så var d grillning som gällde o Patrick hälsade på lite.
Sen köre jag Jennifer te jobbet me deras moppe!! :D Kändes jättegött o köra moppee..wiieee...!!..
Senare på kvällen drog jag o Emelie ner te stan o trf Nathalie en stund :) Käka lite på tre luckor o så.. gottis.. mmmmm.. pommess... mmm.. :D..
Vet nt hur sent vi somna den dagen.. Jag vet iaf att Emelie smitta mej me sin jävla förkylning!! Basteerd

Söndag:
D var dags att åka hem. Vi gick upp o fixa o städa lite.. åt middag me familjen o sen åkte vi 16:14. Sen kom jag hem te vbg.. Vänta lite. hälsa på Katrin o sen så trf jag min älskling<3 Sov över hos honom..
Jag kände på söndagen att jag började må sämre.

Måndag:
Idag har jag nt mått speciellt bra alls faktiskt. Jag vakna o mitt huvud dunka som en jävla hårdrockskonsert lr nåt..
Min hals e lite störd den me.. Åkte hem. Blev varken skola lr jobb idag.. men imon så.. Jag mår bättre av att typ ha sovit halva dagen o tatt lite alvedon.. d e ju oxå trots allt ett antal timmar kvar te d e skola o jobb imon så har ännu mer tid o repa mej:) D ska nog gå bra.



Jag o Emelie på våran promenad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0