-Nattis Värld- -

Studenteeen

Tyvärr så tar ju nt jag studenten i år. Men mina vänner gör d:) Så d ska bli jättekul endå! Sitter o gör mej iordning nu. Sen ska d köpas lite blommor o så åker jag hem te Emelie :)
Ska försöka ta så mkt bilder jag kan!!

lillsyrran e här me. Hon verkar ha en ljus framtid me en massor av valmöjligheter. Antingen ska hon bli min skrivassistent på msn, min sminkassistent, min hårasisstent, min parfymassistent, min klädasisstent... Jaah ska man kanske utnyttja d i framtiden? HHAHA.. neeeehhh



Ska försöka få håret o bli lite lockigt idag. Plattar d alltid o d känns tråkigt att alltid se likadan ut HAHA :D

Nu jagar Isabelle sin lillebror me hårtorken.. snäll hon e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0