-Nattis Värld- -

SKuuulaaaann

Fattar nt hur jag kunde försova mej? Jag somnade vid kl 00:00 o sen skulle jag vakna kvart över 7.. d e endå 7 tim liksom .. Men neeh jag vakna en tim senare. Som tur e så börja de italienska lektionen me att kolla på en kort film så jag hann i tid till provet iaf :)
Sitter i skolan nu, nyss gjort italienska provet.. Vi får la se hur d går :) Hade nt pluggat så mkt dock.. Men jaja man får la skylla sej sj.
Nu har jag håltimma fram te kl 13:10. Va jag ska göra fram tills dess har jag ingen aning om höhö. Jag går i skolan te kl 14.. Sen blir d jobb 16:30-21:45:) D ska nog gå bra hihi...

Hoppas att jag får trf Jorge idag.. Imon ska jag ju efter jobbet åka me Emelie te trollhättan så vill ju hinna va me Jorge lite, blir ju borta hela helgen...
Jaja :) Hoppas de e bra me er iaf. Nu orkar jag nt sitta här mer, ska leta reda på Shqiponje<3..

PussoKraaaaaaaaaam<3



Gammal bild på mej o Shqiponje<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0