-Nattis Värld- -

Ska bli skönt o sova

Hemma nu efter en heldag me vicky. Va ju tvungen o åka hem idag pga min jävla tandläkartid imon :S *Suck* Hatar verkligen o gå te tandläkaren hihi.

FYFAN va kallt d va när vi bada.. Men som jag sa innan.. ni vet... JAG VANN ;) O jag visste jag skulle vinna! Vem skulle nt vinna av en lite argentinska o en svensk viking?! HAHA!<3
Vi va så störda så vi till o me bada 2 ggr .. Jaah herregud
D verkligen sög att d va typ INGEN sol alls. D som va bra isf va att vi praktiskt taget hade hela stranden för oss själva.

Grävde ner Vicky i sanden oxå! HAHA d va roligt. Ingen av oss hade gjort så innan så d gick la kanske nt alltid så bra men till sist så! Vi filma lite me hennes kamera o tog kort o sånt där för o göra d till en minnesvärd dag.

Efter stranden så tog vi hos hem. D blev en liten lunch me pasta o hemmajorda köttbullar! Gott! Så kolla vi lite One tree hill. Hon har lånat mina säsong 1 o 2 jag har tjatat på henne som fan att hon måste se. Så nu äntligen fick jag igång henne me d ;) KUUL. D blir nog fler kvällar med one tree hill tror jag!
Sen kom Mats (hennes värdpappa) hem me thai mat.
Så då blev d en liten familjemiddag + mej :) Hihi. Mysiiigt. Älskar verkligen den familjen! De e så himla trevliga o goa människor! Verkligen jättekul att Victoria hamnat i en så bra familj.



MEN MEN .. Nu ska jag ta mej en dusch, kanske äta på nåt gott sen så ska jag sooova. D ska bli skönt o sova verkligen. JAg e så himla trött. Somna på bussen o kom in i en riktigt djup sömn d va svårt att hålla mej vaken de sista hållplatserna så jag kunde gå av i Veddige.

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0