-Nattis Värld- -

Shululuuuu

Kmit te skolan en timme tidigare än 09:50 för att ha EN lektion. Känns så jävla meningslöst men man måste la gå? Jag slutar 11:10 o jobbet börjar 17:30.. *Suck*
Ska träna efter skolan, d kmr inneböra träning,solning o bastun :D o har hur mkt tid som helst på mej :) Kan ba dega :D

Jag slutar jobbet 22:30 idag. Så ska sova hos Jorge, alltid mysigt :D<3

Fan d märks att alla 3or e bortresta o grejer. Helt tomt i skolan :S.. haha.. fan va jag längtar te jag går i 3an. D blir soooft ;););).. Mkt plugg klart men oxå chansen att resa o grejer! D gillar vi.
Jag ska NT åka till aya napa som alla gör. Jag ska på språkresa till Spanien o Italien:)!! Längtar som fan! Speciellt till Italien.
Xio kmr ju hänga me te spanien oxå. Lite roligt att jag åker utomlands me "svägerskan" innan jag ens vart utomlands me min fästman :D HAHA som d kan gå :D D ska nog gå bra<3

Jaja.. Nu måste jag förbereda mej för o ha lite italiannooo.. Ha d bra mina skruttisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0