-Nattis Värld- -

Ready to woork..

E klar nu för o åka o jobba men ska nt åka riktigt än :) Ska ba chilla liiite.

D tog mej rätt så lång tid o somna inatt. Tror jag somna runt 04 lr nåt. Sen ställde jag kl på 10 så jag skulle hinna göra lite grejer. Jag har ätit, duschat, tvättat, gjort mej iordning o fixat:) Så d känns bra. Hatar o stressa. D e så skönt o va klar me saker o ting i tid.

Jag undrar om d blir mkt lr lite o göra idag me tanke på att d e balen idag. Mkt folk kmr va i stan. Säkert så kmr många ner te donken sen för de nt orkar göra mat hemma HAHA!. Sakar o ting ska nog gå bra :)

Tror nt så mkt mer kmr att hända idag. Pappa måste hämta mej från jobbet annars kan jag nt kma hem. O kan nt sova hos jorge lr hos Emelie. Så då får pappa köööra.. Han blir la nt så glad av o behöva köra fram o tbx hela tiden. Men d e ju knappast mitt fel :).

Hoppas d fan blir bra väder nu. E trött på regnet nu grovt mkt!!. Hoppas verkligen att d blir soligt o fint imon framför allt eftersom d e studenten. Nt så jävla kul o stå ute i regnet!! Men jaja :)

Hoppas ni får er en bra o skön söndag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0