-Nattis Värld- -

ooh...


E helt .. jaah.. pissed off.. e på så jävla dåligt humör. Hatar o va d men mmmm..

Dagen börja me att jag va heeelt dööd.. Ville ba ligga o sova. Sen när jag väl gjort mej iordning går alla planer upp i rök. Så jaah.. D gör mej jävligt irriterad för de helt onödigt o sminka sej när jag endå ba ska va hemma! Vem ska se mej? HAHA. Kan se ut som en zombie hur jag vill..

Aah jag behöver gå ut o ta en promenad o låta tankarna flöda tror jag. Hatar o va såhär arg o måste lugna ner mej på nåt sätt

Fick nyss ett sms av Katrin. Hon skrev hon hittat mina hörlurar som mysteriskt hade gått upp i rök HAHA :D.. Ska man åka in te stan ba för o hämta de?? .. huuummm.. HAHA:D AJ WANT DEM BAAAKK...


Ringen jag har där e den jag fick av Jorge.


Remember, words hurt more then u think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0