-Nattis Värld- -

Mitt internet e knaaaaaaaaaaas

Den här dagen har vart rätt så toppen endå :) Bortsett från allt regn.

Dagen började me jobb. Fan d va rätt mkt o göra men timmarna flög förbi o de gött ;). Efter jobbet va d lite stressigt för ett tåg jag skulle hinna me. Hann nt så tog buss till håsten för jag tänkte hälsa på Katrin. D visa sej att hennes kusin o dotter va där oxå :D Så jääävla roligt. Nt träffat de på flera år typ :S ahah. Så jävla kul o trf de. Synd att jag va så död o så ont i magen bara :( Men d blir roligare på måndag när Emelie tar studenten. D e alltid så roligt o trf hennes familj o släkt:)
Sen åkte jag hem. Först va d en liten promenad för o ta en buss. D störde mej nt så mkt. Jag tkr de skönt o va ute o promenera men jag stör mej på regnet HAHA . Varje dag denna veckan har typ slutat me att jag blivit pisseblöt :S. Jaaah herregud!..



Nu ligger jag här i sängen me min bästa vän HAHA!..

Tänkte köra nåra av gårdagens bilder oxå:


En argentinsk tröja :) d e me adidas o kostar fan 800:P As skön va den men aah. Man har ju nt pengar man ba kan hosta upp :) Den finns iaf på intersport o d fanns lite andra länder oxå:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0