-Nattis Värld- -

Liseberg<3

Haft en helt uuunderbar helg! I fredags hade jag d hur mysigt som helst me Jorge. Vi köpte lite glass o så o såg Dear John. lr aah, han hade redan sett den så han spela så länge men endå. Vi hade en jättemysig kväll<3 Sen va d ba o vakna tidigt, duscha o åka o hämta Victoria o så åkte vi med destination: liseberg!!

Hade verkligen jättekul! SKIT längesen jag vart där, kom knappt ihåg grejer så d va kul att uppleva allt d igen o deffinitivt att uppleva d me de<3

När vi kom in så d första vi gjorde va att åka lite. D första jag ville va att äta(som den tjockis jag e) men allt hade nt öppnat då, så d blev lisebergsbanan o radiobilarna till o börja me. Sen kan jag nt kma ihåg i vilken ordning o så vi gjorde allting men vi åkte typ allt men jag skippade höjdskräcken, kanonen o uppsvinget.:P Vi åt jättegod mat på burger king, åt såndär slush puppi, glass, sockervadd. åkte lisebergsbanan o jukebox 3 ggr! Älskar verkligen jukebox asså! så enkel men så rolig!
Vi åkte balder 2 ggr. Jag va nervös för o åka allting första gången typ. Andra gången så sa jag te Jorge(vi satt jämte varandra)
-Oh vrf gick jag me på d här
-För att du älskar mej
HAHa jaa.. va mkt man offrar sej för i kärleken! Jorge e ju sån som vill åka allt. O jag e ju egentligen en liten fegis. Men jag tänkte, jag ska åka så mkt som möjligt för hans skull HAHA! D va riktigt jobbigt att åka uppskjutet.. Vrf?, Joo, för att jag ville helst sitta emellan de 2 o typ kunna hålla Jorge i handen MEN. D sluta me att ALLA 3 satt på olika platser. Jääävligt kul, kändes som att jag skulle spy! Jag e så förbaskat höjdrädd så.. får lite panik. Att åka upp va nt så jobbigt, d va d första nedsläppet som gjorde att d ba vände sej ut o in i magen!

Rockspin... den där förbannade rockspin! JAG HATAR DEN. Varför jag tror jag mår så dåligt av den e nog för att den liksom.. eeh.. visar mej höjden o allt d så jävla många ggr.. På balder så när man väl åkt förbi nåt så e man redan förbi. men NEJ en jävla gunggrej ba tar en fram o tbx.. fram o tbx hela tiden. NAaee jag åker nog nt den igen. D funkar nt..

I spegelhuset kom d roliga bilder som kmr senare i inlägget...

Vi gick o såg en 3d film som hette sammys äventyr! Verkligen en jättesöt liten film!

Har ffr lite brist ifrån bilder. Finns så många fler men Victoria har nt haft tid att lägga upp så många på facebook men d kmr antagligen kma lite mer i veckan<3


Äter på burger king :)

Aj ääm såå Hååt!! Den lilla ankan vann Jorge till mej

My babies<3 Detta va när de skulle åka höjdskräcken

Look at that sweet thing ;) grr



Här kmr nåra bilder som säkert kan ge er ett gott skratt!! D fick vi iaf!

D här måste va den bästa bilden någonsin!

HAHA asså seröst kolla våra ben, har ingen rumpa heller

De bara hugger in!! :D


Detta va i kön mot kållerado, hur fan d nu stavas. iaf så i flumeride så blev jag SKIT blöt för jag satt längst fram.. d roliga va sen i kållerado när Vicky fick sej en omgång.. Jag blev rätt blöt där me i och för sej.. Jorge hade turen på sin sida haha

Aw en söt bild i min favorit, jukebox!

En liten update om idag: Haft en mysig heldag me Jorge.. Vakna skit sent, ville nt vakna. D va så skönt att sova! Men iaf så vakna vi till slut. Brist på mat hemma så vi åkte o käka kycklingrulle o handlade till familjen. Sen så va vi ba hemma o myste lite, såg typ halva matchen Argentina-Mexico.. Nice:)
Sen körde Jorge mej te stationen så jag kunde åka hem. Nu ligger jag ba här o degar. Ska nog sova snart för e rätt så trött. Men hopps ni haft er en toppenhelg:) Jag kmr säkert på mer jag kunde skrivit om i inlägget senare meeeen. Ni får väl kanske nt ha för mkt av d goda:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0