-Nattis Värld- -

Kort update

Dagen igår sluta me en kväll hos Katrin o Co.. :) Mkt roligt. Sen kom jag hem o då va d ba slappekväll som gällde:)

Nu sitter jag här o gjort mej iordning för en rolig dag! Ska jobba 12-15 o sen ska jag trf min älskade Victoria. Vi får se va vi hittar på idag. Jag vet vi kmr ha d roligt iaf för d har vi alltid!

Såhär ser man ut idag:


Har faktiskt tagit mej tiden att platta håret lite snabbt idag efter duschen :) Gör typ aldrig d så man känner sej så fin när man fixat håret litegrann!
Vi får väl se hur dagen slutar idag! Kmr antagligen att kunna uppdatera me lite bilder o sånt för Vicky har ALLTID me sej sin kamera<3
Loove ya´ll.. Nu måste jag fixa d sista för o hinna me tåget
PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0