-Nattis Värld- -

Jorge de Jesus Rauda Cruz<3

Den 23e juni.. Min favorit dag på året..
Jag kan nt fatta att tiden gått så fort. Tiden bara springer iväg o d känns som om d va igår jag kysste dej för första gången..

Att d idag gått 4 år sedan vi blev tillsammans känns svårt att förstå! :) Känns som d kanske gått 2 år.. nt 4. O kan nt fatta hur du stått ut me mej all denna tiden :) HAHA<3

Älskar dej bebe. Mer o mer för varje dag som går. D skrämmer mej lite. Trodde aldrig jag skulle va kapabel tíll o älska såhär mkt :)<3

Jag värdesätter varje dag me dej.

Ska citera en sak som jag hoppas du känner igen. (först spanska, sen svenska)

Cada mañana cuando sale el sol, pienso en ti
en lo importante que ha sido conocérte y en las cosas lindas que hemos compartido, es por eso que me gusta saber y aprender de ti, porque siempre descubro algo nuevo. Por eso es muy lindo compartir el encanto que tiene la vida junto a personas como tu

Här kmr en liten förklaring på svenska:

Varje morgon när solen går upp, tänker jag på dej o hur viktigt d varit att lära känna dej o de goda saker vi delat tillsammans. Det är därför jag gillar att veta och lära mej av dej, för jag upptäcker alltid något nytt. Det är därför det är så fint att dela charmen av att leva livet tillsammans med personer som dej

Lite svårt att översätta kanske ibland MEN. D e typ så jag känner. 
D e ifrån den du köpte i el salvador som d stod så på o d verkligen beskriver asså mina känslor! Tänker allitd på dej, du har alltid varit en så viktig del av mitt liv o vi har gått igenom så mkt tsm. Men vi klarar allt :). Du har lärt mej o visat mej så mkt fint i livet o jag älskar att kunna känna att jag kmr dela mitt liv me dej för d e då jag vet att jag kmr vara lycklig.
Du gör mej lycklig älskling o tror nt du anar hur mkt :)
Min favorit plats e lääätt att ligga i din famn o bara mysa.


Aah baby jag älskar dej så mkt o jag hoppas att du vet d. D finns nt många som kanske förstår sej på vårat förhållande o hur starka våra känslor e för varandra. Men d spelar ingen roll! Du vet .. o jag vet<3.
D e d som spelar roll. Du o jag :) me and u.. Kmr alltid att finnas här för dej o du kmr alltid ha en av de största platserna i mitt hjärta. Du är den enda för mej baby o du e min bästaste vän<3

Min bästa vän, min fästman, min själsfrände...E så glad att vi hittat varanda. Du tog mitt hjärta o du kan behålla d för jag vill aldrig ha d tbx!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

såååå när ska ni gifta er?

2010-06-23 @ 01:37:01
Postat av: Jenny

Va gulligt :)

2010-06-23 @ 15:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0