-Nattis Värld- -

Home sweet home

Fast ja? D har varit 2 underbara dagar me min älskling. Lr man kanske ska säga 1 o en halv haha. Eftersom vi trf igår kväll o sen jobba han idag me så men jaja. Vi har haft d jättemysigt! Åt på china sea idag o d va så jäävla gott!!<3 Loove chineese fooooood

Nu e jag hemma o ba degar. Får se om jag somnar för jag sov så förbaskat gott hos Jorge o så länge så jag vet nt hur sömnen blir inatt .. Men d gör inget. Ska ju endå sova imon hos honom oxå så can catch up on some sleep dåååå ju<3

Får se va som återstår av kvällen/natten. Gött som fan att man fått pengar nu men måste betala lite räkningar o så men ja. D får la gå. På lördag blire liseberg! Snacka om att man ser fram emot d lr vaaaaaaaaaaaad!!

Neeh. Nu tror jag d blir lite spel faktiskt! Måste spela. d e så jävla najs!
Gooodnatt peopleees. Kanske kör en uppdatering inatt om nåt vem vet? D brukar ju sluta så iaf! Puss o kraaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0