-Nattis Värld- -

Herregud:O

Asså jag kan nt fatta d! D e ju helt sanslööööst:D

D verkar som om jag kmr att ha d bästa sommalovet hittills :D:D

Nästa vecka blir jag o Jorge 4 år. D ska firas o ska ha myskväll me Vicky(kanske även stranden) den 26e blire liseberg me Jorge, Carlos, Elena o Victoria! Dagen efter ska jag (nt helt säkert än) åka till Köpenhamn me Victoria o hennes värdmamma! Vi ska övernatta en natt på hotell o grejer! Asså d e ju helt sanslöst d här. Ingela som säger hon ska bjuda på d. D e ju alldeles för mkt. Resan dit, hotell o mat. Jissesssss :D haha. Ja de måste ju få nåt av mej. En liten present lr så om detta blir av. Jag kan ju nt ba ta o nt ge nåt. Vi får väl se hur d blir men d verkar som om att nästa vecka blire en händelserik vecka :D D GILLAR VI!! Sen ba nåra få dagar efter d e d dags för ECLIPSE!!! D blir mkt kuliga saker o aaah :D Livet e underbart

Försöker o va me Vicky så mkt som möjligt nuu :D wiieee.. söötiiis<3 fan va kuul vi ska haaa!!!


Tummen upp för en bra sommar!!
Lr iaf ett bra Junii ;)

Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHAHAHHA

DU ÄR BÄST NATALIE NORDEN!

Och vi ska ju ha skoj på sommar!!!!!!!!!!!

KOMMER ATT BLI UNDERBART ALLTING MED DIG GUMMAN!

Älskar älskar dig <3<3<3

2010-06-18 @ 23:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0