-Nattis Värld- -

Hemmaaa....

Nu e jag hemma igen o startat lite tvätt o sådär:)

D blev en nice dag på jobbet. Mkt o göra men va kul d va :D

Roliga citat lr va man ska kalla d:
Jag blev tillsagd att gå ut me Väärsta kartongberget för o pressa de. Jag skoja lite o sa jahaa ja.. vi ses nästa år då
Axel: Aah om vi har tur, hör av dej om du blir hungrig där ute lr så, så skickar vi ut ett sändebud!
HAHA! :D jaah d va lite skojjsigt :)

Efter jobbet så kom Vicky ner. Vi åt lite gott o glass. Riktigt nice! Helt sjukt att man ba aldrig kan tröttna på donken mat trots att jag jobbat där i tre år nu.

Vi promenerade upp till stan ifrån donken. Vi gick i lite affärer o vick fick köpt sej lite grejer hem till vännerna i Argentina. Sen satt vi på torget o prata lite skit o tog lite kort o sådär :).

Efter d gick jag snabbt in på kvantum för o köpa lite efterlängtad cola för o ha ikväll o imon innan jobbet o så va d bara o springa snabbt te bussen för o åka hem :D

Jaah, d har vart en bra dag idag. Känner jag har ont i benen för d har vart så mkt spring på jobbet o mkt promenader:) Men de e ju gööött :) Speciellt eftersom jag e så onyttig idag. Ångrar faktiskt nu att jag nt fick köpt mer gott på kvantum för vi har fan inget gott hemma :*( MEN JAJA :D
Nu ska jag se va man kan få gjort o sen så blire nanedags!
Pusselipuss

Sooow håååt!! :D

Jag tog typ 4 bilder me min mobil. Hon tog nåra fler me sin kamera hihi. Men man vet ju aldrig när man får de av henne HÖHÖ :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0