-Nattis Värld- -

Hemma efter allt jobb :)

Nu har man jobbat stäng igår o sen lunchpass idag:) Känner mej rätt trött nu me tanke på brist på sömn. Men d ska jag väl ta igen. Jag e ledig ifrån jobbet en heeel vecka nu :O HAHA så d blir nog en del sömn för mej tror jag

D jag ser mest fram emot just nu e att kunna sova utan att sätta larm. Jag vill kunna sova utan att vakna av leona lewis lena stämma när hon sjunger I see you :) HAHA.

Efter jobbet fick jag trf Jorge en liten stund :) Sov hos honom inatt oxå förresten.. Älskar verkligen o sova i hans famn (haha va gullig jag e)

Neeh nu ska jag nog gå ner o äta lite tacos :D. Magen kurrar på känner jag o dessutom så e tacos en aaaaniing lockande.

Hörs sen mina små äckel!!:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0