-Nattis Värld- -

.

Haha va söt man blev i rosa da :P



Nu e jag klar för o åka in te jobbet. Har på mej den här t-shirten o ett par joggingbyxor ba :P.. Ska ju endå typ ba jobba idag så :)
Bussen går nt förrän 14:52 så får la se va jag kan hitta på undertiden! Men men. Sov förjävla dåligt inatt. Massa konstiga drömmar man nt kan förstå sej på o sen vakna konstant! D gillar vi ICKE! Men men. Hoppas jag kan sova bättre efter jobbet. Jag jobbar 18-00:45 o kmr la va hemma kanske halv två-två o ska upp sen typ 7-8 på morgonen för o åka te jobbet igen.... suck.. jaaa de blir ett par dagar me dålig sömn men d får man väl ta! Orkar nt va negativ när d endå e pengar man får för d så!
Nu ska jag ner o hjälpa familjen ta in allt de handlat
BAAYBAAY

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så vacker! :)

2010-06-19 @ 13:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0