-Nattis Värld- -

De senaste dagarna..

Nt hunnit uppdatera men d har vart lite stressigt.

I måndags va d ju studenten.. o fyfan va jag streessaaa :P hahah men d blev la rätt lyckat:)

Sen igår så åkte vi till halmstad för vi skulle bada.. men vafan.. när vi väl kmr dit så e badet stängt denna veckan.. Jävla typiskt. men iaf så sluta d me att vi gick lite på stan där i halmstad o så åkte vi sen till varberg. Va lite på stan där.. sen hem :)

Jorge köpte en jättefin ring till mej igår(A) wiiee..

Efter vi hade kmit hem så skulle vi hjälpa Paco me en grej. Vi trodde deffinitivt nt d skulle ta så lång tid som d gjorde men ah. D sluta me att vi va hemma efter kl 23 o aah.. D va lite sent så d blev ingen utgång lr nåt sånt. Synd faktiskt för hade vart kul o trf tjejerna o se Dead by april spela men nåååjaaa :P ..


HAha jag ser helt wierd ut :S


Haha orkar nt lägga upp mer bilder :D:D

idag så har jag ba vaknat, sen trf jag Emelie en stund, va på stan lite o sen så åkte jag hem o käka lite grillat. Nu vet jag nt va jag ska göra.. ba tråka antagligen :) JAJAJA... orkar nt blogga mer nu
Ha d så braaaa<3 godnatt lr nåt HAHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0