-Nattis Värld- -

Dåligt humör

D går kanske nt o tro när man läser mitt förra inlägg där jag verka helt glad. Men e på skit dåligt humör faktiskt. Av flera olika anledningar.
Så nu blir d o kolla A walk to remember på youtube. Kanske kan lugna ner mej lite plus att jag får gråta en skvätt. D e alltid bra.
Konstigt nog så genom filmer släpper jag nog ut en del känslor jag har inom mej jag nt annars vill släppa ut. Så kanske jag kan göra d nu då :)

Sen ska jag sooova. E nt trött heller drf känner jag en film kanske kan ändra på d. Imon blire jobb 15-21:30 :) Wiie. Hoppas d blir en goooo dag :)

Neeh hörni. Detta blir la sista inlägget för inatt Höhö. Fast vem vet me mej..

Godnatt på er skruttisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0