-Nattis Värld- -

Asså va?

Fattar nt riktigt hur jag själv tänker! Jag e huuuur jävla trött som helst o typ håller på o somna var 5e minut. Endå fortsätter jag ba befinna mej i spelens värld o nt låter mej sj nana? :O

Jaja. Får fan lägga mej o sova nu. Imon ska jag upp tidigt ba för o se om de e soligt ute. Då ska jag läka mej o stekaaa:D. Imon ska jag åka in te stan så möter Vicky mej. Så ska vi gå te Sörse o trf Shqiponje en stund. de ska få säga hejdå till varandra o sånt där. Shippen åker te Kosovo o Vicky ska ju hem till Argentina snart sååå.. Jaa.. Fyfan. Tårar väntas kma imon. Har börjat gråta ba genom att prata om att Vicky ska åka så vi får väl se hur d går imon. Men iaf så ska vi typ köpa lite gott o sitta ute som på en picknick o ha lite mys :D D ska bli kul för har saknat min lilla Shippen som fan!! <3.

Neeh nu ska jag naanaaa...

Slänger in en låt jag typ lyssnar på 24/7



Den e ba såå jävla awesome :D D bästa e fan o pumpa öronen me den! Men jaha ja. Kanske man ska nana lite då?
Hoppas ni iaf sover gott! GOOOODNAATTT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0