-Nattis Värld- -

Älskar sommaren<3

Älskar sommaren när den e som härligast, man ba kan ligga o sola o bada lite i poolen! göttans!

Vaknade av att Gabbe ringde mej för ett snabbt samtal! Ett mkt trevligt samtal.. Betygen kom idag.. Blev rätt så skapligt nöjd :) D kan ju alltid vara bättre men nååja. Bättre i 3an sen!

Idag har jag ba solat o badat typ. Vet nt riktigt va jag ska göra idag men vi får la se. Blir alltid så trött efter at jag har legat o solat, kanske deckar här en stund vem vet?

Funderar på om man ska ta sej en tripp till affären? Alltid gott me lite godsaker!

Får se va jag hittar på, tänkte spela lite så tänkte jag kör ett snabbt inlägg ba! Hoppas ni har en bra dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0