-Nattis Värld- -

Yeah keep telling yourself that.

Nånsin upplevt saker som gör att d känns som man förlorar all kontroll?

Kontrollen över dej själv asså? Ibland så blir jag sååå arg att jag nt sj vet vart nånstans jag ska ta vägen. Men vetatt jag nt kan gå runt o va arg hela tiden.
Men om d finns ett  lr flera objekt som ba d ENDA d gör e att göra dej förbannad. Hur gör du dej av me ilskan då?

Ibland så känns saker helt ok.. o ibland så ba .. NEJ.. Typ som att jag försöker inbilla mej saker.

Att allt e okej när d nt e d

Som att....

................


JAG VET NT .

Förvirring och ilska e nt direkt mina bästa kumpaner! Men va ska jag göra? Kan nt kontrollera d.

Ska jag kanske ba låta d va o låta mej sj spricka?

Vet nt ens va jag skriver nu. De som läser detta kmr ba eeeeeeeeeeeeh va? Men ba känner jag måste skriva nåt....
Nåt för att hitta orden,, orden som nt kan kma ut ur min mun :S

OH GUD!


Antagligen e d du som inbillar dej.. Nt jag.

Kanske vet jag precis hur allting ligger till. Men de e du som inbillar dej. vilket leder till ilskan o förvirringen jag har?

*Suck*

Hatar att ha aggressions problem ibland. MEEEN U cant blame me..
That´s all I can say...
-Dont u fucking blame me


Ibland känns d som att jag bara har den här lilla djävulen på min axel men ingen ängel på den andra sidan. Kanske ängeln e för svag?
lr så e d ängeln som e starkast eftersom djävulen mest stått för mina tankar o ängeln mest för mina handlingar.


Söt e jag väl ibland iaf.. (bild från latinofesten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0