-Nattis Värld- -

The person who will not stand for something will fall for anything.

Jävligt länge nu har jag velat ändra min hårfärg, för d första så kan jag nt hålla på o färga d svart hela tiden för d sliter som fan på håret. Eftersom min normala hårfärg e brunt så borde jag ha nåt åt d hållet så slipper man färga hela tiden. För tillfället har jag alla möjliga färger i håret, nåra få ställen som nt fått så mkt svart färg e typ ljusbrun, typ 6 cm utväxt o sen e restan av håret blandat me brunt o mörkbrunt . Haha vilken snygg blandning.
Då e d såhär då va att jag hade tänkt göra en avfärgning men behöver nog ba en förpackning för har så mkt utväxt o hela håret e liksom nt mörkt, sen efter d tänkte jag ha i en brunfärg me nån snygg nyans. Sen senare tänkte jag göra nåra slingor. Har funderat på antingen ljusbruna lr typ guldblonda :) Vet nt riktigt hur d blir men nåt blir d iaf! Älskar o förändra på mej sj lite grann. Men samtidigt så e d mer naturligt om jag har en brun färg ju! Emelie gör för tillfället (nästan) samma sak o d har gjort mej ännu mer sugen på o fixa d! Så tänkte imon blir d stan me Emelie o Katrin o då ska jag köpa hårfärg, sen på fredag får Emelie färga mitt hår :) Muaahahha!!! :D Feeett naajjs

Fast nu börjar jag bli sugen på o fixa d redan idag :O lr typ... köpa färgen idag o göra d redan imon. Jaah herregud jag har då aldrig nåt tålamod när jag vill göra nåt. *suck*
D som e bra när man har ljusare hårfärg e att jag kmr se brunare ut :) D GILLAR VI

Tror ni d skulle bli snyggt på mej da? :)

Just nu har jag packat lite grejer o fixat o så. Nu sitter Isabelle o borstar o fönar mitt hår haha. Så söt hon e. De skönt som fan! Älskar när någon fixar me mitt hår..
Nu säger hon att jag heter Sibela o e en vampyr som kan förvandla sej till en fladdermus. "Vi låtsas att du kan d". Hon säger så roliga saker asså :)



Kommentarer
Postat av: PERFEKTIONIST

sv: Tack så jättemycket! :D Blir jätteglad ska du veta. :)



Händer i morgon? :)

2010-07-07 @ 19:24:48
URL: http://perfektionist.se/
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-08 @ 13:21:46
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0