-Nattis Värld- -

Svar till kommentarerna

Tänkte svara på kommentarerna jag fick i förra inlägget.. Först ett svar till min älskade pojkvän.. Du e så söt bebe<3 Älskar dej oxå.... (ja va mer kan jag säga) .. Tack....

Sen ett svar te den andra kommentaren från personen "störmigpådig". Du får tycka va du vill om mej, jag bryr mej nt. Du slösar ba din tid på att komma me elaka kommentarer när jag nt RIKTIGT kan ge dej ett svar för jag nt vet vem du e. Sen så ... ah. D finns säkert många som nt tkr om mej. Antingen älskar man mej lr hatar mej. Men jag har väldigt många i min närhet som älskar mej. o de e bara DOM som betyder nånting.. Personer som DEJ e ba slöseri me tid!
O d e väl som Jorge säger. Du e väl ba avundsjuk. Avundsjuk på att jag faktiskt e omtyckt. O så mkt hetare än dej ;) HAHA

Neh seriöst. Orkar nt göra värsta grejen av d. Ville ba du ska veta att dina kommentarer som du då antagligen tror jag ska må dåligt av- har ingen effekt ;)


- Idag va d till o vakna me en massa skrik o gap från mina kära syskon, sen va d bad o solning som gällde:D Riktigt nice! Nu har jag gjort mej iordning o packat lite. SKa jobba sent nu i 3 dagar så ska sova hos min älskling! <3
Nu måste jag gå till bussen!! Tjena mooors!!!


Puss till Jorge :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0