-Nattis Värld- -

Mitt hårs förändring under året me Vicky

Haha mitt hår har fått gå igenom mkt under 1 år

Först när Vicky kom hit såg d ut såhär :


Gjorde en massa blekningar o avfärgning o vet nt vad, men d gick endå nt o få helt blont...


Klippte håret lite kortare för o få bort en del av d slitna o för o få bort en del orange... Bilden e ifrån efter att vi tagit skolfoton...

Färgade håret svart, pallade nt me den andra konstiga färgen. Svart trivs jag som bäst i. Bilden e från våran första latinofest tsm...

Klippte lugg, hade svart ett tag o höll på o färga om o om igen när färgen gick ur...
Luggen växte en del o även håret, som syrran fått klippa litegrann.

Jag tröttnade på att färga svart hela tiden, plus att d nt e bra för håret.....
Så jag gjorde en blekning, för att sedan kunna göra d till en brun färg..


Sen blev d brunt som på denna bilden

Jag kan ju säga såhär, jag e redan trött på d. Lääängtar tillbaka till den svarta färgen. När d e som helt nyfärgat o fräscht!! aaaaaaaaaaaaaaaahhhh.. :D va jobbig jag e<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0