-Nattis Värld- -

Hemma o allt..

Jobb jobb o jobb.. D GILLAR VII ;) Jobbar som fan o älskar d! :D

Igår sov jag hemma hos Emelie o co. Mysigt o trf de små skruttarna, Imon börjar jag jobba kl 19- 23:30 så kmr kanske kunna få gjort lite hemma innan jag åker in o jobbar lite :) Efter jobbet ska jag nog sova hos älsklingen<3 Sen på torsdag e d jobb på kvällen igen! Jah herregud :) e ledig på fredag o lördag o på lördag ska vi fira en liten flicka som fyller 5 år :) Lillasyster Isabelle<3

Jaah herregud.. va ska man blogga om egentligen?

Min hals kasnke.. den e fucked up :S o fattar seriöst nt va som hänt me den. Ibland kan jag knappt få ut orden riktigt.. skitbra när man jobbar!!

Justee ja.. Tkte en grej som sades på jobbet va så rolig :
"Jag lämnade in bilen på lagning o så frågade jag, har ni en lånebil man kan låna sålänge
- " neh men vi har en cykel du kan låna"

HAHAHA seriöst vem faaaaan vill ha en cykel istället för bil.. Aah d va kuliigt :)

Neeh nu tror jag jag ska spela mitt älskade Zeus sen ska jag sova :) Godnat peoplees

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-07 @ 11:12:26
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0