-Nattis Värld- -

Hejdå ....

Nu ska jag åka o jobba o sen blir d fest..
Då man ska säga hejdå. Hur säger man hejdå? Efter 1 år av umgänge ska man säga hejdå. Hejdå till någon som har fått en plats i sitt hjärta som en av sina bästa vänner.


Igår typ 23:30 så bestämde jag mej för o färga håret. Madde gjorde d. Nu e håret brunt igen men jag kmr nog behöva köra en brun färgning igen för d va lite svårt o täcka färgen när den bruna färgen va lite ljusare, d va ju endå chokladbrun o en del av mitt hår va typ orange o gult haha!



Nu måste jag strax gå, har lite smått o gott jag måste fixa såå... TJINGELIIING...<3


Kommentarer
Postat av: vicky

<3<3<3<3

2010-07-19 @ 11:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0