-Nattis Värld- -

Fullt upp

Fullt upp hela tiden :s Knappt tid för o va hemma :s

Fan Eclipse!! Föralltid i mitt hjärta asså! BÄSTA FILMEN EVER!! 10/10.. Om nt meeer ;) Ni mååste se den!

Efter bion sov jag hos Jorge, sen va d o sova lite för o jobba. Jobbade 16-01 i lördags sen jobbade jag 13:30-18 idag... Ska jobba typ hela veckan nästan nu oxå, ledig fredag o lördag. D känns gött iaf! Har fått gjort så mkt den senaste tiden att jag knappt har koll på saker o ting själv. Tiden ba springer förbi.. Man ba: vart tog du vägen?
Men jag klarar väl mej :)

EFter jobbet idag kom Jorge o hämta mej:) Lite softish me honom ba sen körde han mej te tåget, nu sitter jag här i köket me min data o min bror Alexander jämte mej(oxå han me en data). Har ätit kvällsmat o har kört igång tvätten me jobbrkläderna. Svårt o hinna me o få allt tvättat:)

Imon så måste jag ta 09:10 bussen in te jobbet.. e där kanske efter 30 min o sen ska jag vänta te jag börjar 11:30:) D blir typ alltid så att jag e tidigt te jobbet.. Om jag kmr kl 3 så frågar folk - Jaha jah, när börjar du? 6?? o de typ alltid samma svar- haha jaa, bussen du vet...

Men jaa:) Får la se va jag kan hitta på. Bahar kom o umgicks me mej för nåndag sen innan jag börja jobbet (hon bor jättenära) Men tvivlar på att hon kmr kma te mej så tidigt på morgonen HAHA!<3

Neeh nu ska jag nog hänga upp tvätt o kanske nana lr nåt?! E så trööööött..

gooodnatt folket<3


Coolingarna<3

Kommentarer
Postat av: vicky

saknar dig som fan redan :(

2010-07-04 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0