-Nattis Värld- -

Fan vill bara sova.

Igår va d latinofest. *Yeaah d gillar vii :) tiden gick bara sjukt fort!! Känns som att man nt hann me o göra nånting typ. Men jaja! D blev lyckat iaf. Jag fick skjuts hem av Jorge o sen satt jag uppe o prata me mina föräldrar o Susanne. Mysigt.

Mår nt spec bra. Har typ ont överallt o mitt huvud verkar nt vilja släppa taget om värken. Jobbigt!

Egentligen skulle jag ha varit ledig idag, men bytte pass me en tjej på jobbet o sen så ringde Anna o fråga om jag kunde jobba lite längre, ska jobba 15-21:30. Jag hoppas att allting går bra idag. Att jag kmr må bättre liksom. :S
Känner nt alls för o jobba men man behöver ju pengar lr hur..

Jag decka inatt me sminket kvar o allt. D ligger faktiskt rätt bra endå, har nt fått smink i hela ansiktet o sådär, vilket e bra :)



Ah jag hoppas till Gud att allt går bra idag, hoppas att jag kan få må bättre snaaart. Längtar tills jag kmr hem o jag får sova igen.
Vill bara sovasovasova. Så jäävla gött d e asså!!!
Neeh nu ska jag kanske ta på mej kläder o fixa för o åka. Hörs kanske ikväll era snyggingar ;)
Pussokraaaaammm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0