-Nattis Värld- -

Fan va varmt d e!

Seriöst. Testa o jobba på McDonalds  i denna värmen så fattar ni va jag menar???

För tillfället sitter jag o fruktar för mitt liv... Mitt rum e alltid typ 30 grader varmt o står nt ut, mår illa, kan nt sova... Så d enda som kan ändra på detta e att öppna fönstret. Normalt varje år har jag alltid 3 st spindlar utanför mitt fönster... I år verkar d ba va 1. Antagligen har den käkat upp de andra för den e fan fetare detta åreet..... Öppnade fönstret ganska så mkt först... sen ba : Wooooowww okeeeejj... stääääng fönstret sakta o backa bakåt.. Den har nt sett dej än.. den vet nt om att du e där. Den märkte inget... Scchhhh..
Naaeej, så illa va d kanske nt men jag kan lova att d va fan nt långt ifrån!!

Tror ni den kmr kma in???... :'(....

Jaah, kanske nt ba ska prata om spindlar(kmr ha mardrömmar inatt dock). Idag så va d jobb som gällde, höll på o dö av värmen asså! Fan nt kul men jah, va ska man göra :) Jobbade lite xtra idag! De bra ju. Mer pengar till mej! Jorge o hans pappa hämtade mej från jobbet o så åkte vi till Hajen o sen håsten. Sen vare dags o åka hem... Såg första halvlek på VM finalen.. Jävla fult de spelar ibland! Men Jaja, kul att spanien vann iaf! Så ska de se ut ;)
Sen kom jag hem iaf o så va de lite mys här hemma:) Nu ba degar jag här o ska snart nana tror jag.. (när jag säger så somnar jag typ nåra timmar senare)

Nåja :) Hoppas ni haft er en bra söndag. Nu ska jag hitta på nåt annat.. spela zeus kanske?? hmmmmmmm ^^

 

Lilla jaag, börjar seriöst digga min knasiga hårfärg... ser d dumt ut??

Kommentarer
Postat av: störmigpådig

Du är inte speciellt omtyckt!

2010-07-12 @ 00:33:18
Postat av: Jorge<3

den som skrev denna kommentaren kan inte va så omtyckt som inte äns vågar skriva sitt namn o stå för va den säger...

natalie e älskad av alla så sluta va så fakkin avensjuka...



looove uuuu babe...

2010-07-12 @ 01:32:26
URL: http://jorge.älskar.dig.nu
Postat av: vicky

fan vad det finns dumma människor :)

natalie du ser så bra ut med det nya håret! och jag redan sagt, jag älskar deeeeet:D:D:D

men jag älskar dig mer <3<3<3

2010-07-12 @ 23:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0