-Nattis Värld- -

<3

Haft d jättebra, i fredags va d så mysigt me Vicky. Vi kollade på One tree hill o åt lite gott!!!<3 Tog lite kort o så sen så hade vi ett litet samtal på msn me Alvaro. Så roligt! Vi fula oss så mkt. Lr mest va d nog jag, jag hade typ sockerkick lr nåt o vicky va helt dööd.. hon ba decka i sängen o jag gick o la mej i min lillebrors säng :P

D har vart lite jobb på Wheels and wings o så. d gick bra men vi sålde nt för så mkt som man trodde, d har la nt vart lika mkt folk i år som innan :S
Idag efter jobbet så va d hem te Jorge en stund o göra mej iordning lite för o åka på ett litet kalas för o fira kusin Pontus som fyllde 20 förra veckan<3 MYSIGT!!

Fick trevliga kommentarer för de jag skrivit tidigare i bloggen<3 Alltid roligt att höra!

Nu e jag hemma o ba degar, köpt lite mat o så te jobbet imon o så. Tror jag ska kolla lite på förhäxad o förbereda mej för o sova. Måste upp för o jobba ju :)
Ska jobba 12:15- 19 tror jag d va hehe :) Efter d blir d hejdå fest för victoria.. Fan va jag kmr sakna dej!! D kmr va så fucking jobbigt att säga hejdååå :(
Jag ska sova hos henne o sen dagen efter ska jag följa me o lämna henne på flygplatsen. Sen får vi se när nästa gång blir som vi kan trf!! Älskar dej gumman!! Kmr sakna dej så fucking mkt :'(




Haha ful smygbild jag tog på vicky. Hon kollade bilderna som vi tagit me hennes kamera hehe :) <3

Kommentarer
Postat av: vicky

näääääää men vilken bild! hahahaha

älskar dig sååååååå

kommer att sakna dig så så mycket =(

2010-07-19 @ 00:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0