-Nattis Värld- -

13/7<3

Din dag.

5 år sen var d den 13e... Kan nt fatta att tiden går så fort. Endå blir nt saker o ting lättare utan dej. Kmr alltid att saknar dej. Kmr alltid att undra hur saker o ting skulle va om du fanns här me oss nu?

Känns så fruktansvärt att du nt kmr kunna se mej ta studenten, se mej (kanske gifta mej o barn o sånt) leva livet... Jag kmr nt kunna dela me mej av saker te dej på samma sätt. Även om jag vet att du alltid e me mej e d ju nt samma sak..

D går nt en dag utan att jag tänker på dej, nt en dag utan du e saknad. Trodde du nånsin att du betyder så mkt?

Jag kmr fortfarande ihåg hur du såg ut, hur din röst lät, hur du var o hur du skratta o log.. Men me tiden blir allt bara svårare? Kmr allting fortfarande att ligga i mitt minne helt bevarat om fleeera år?

Jag hoppas d iaf. Jag hoppas att jag alltid kmr att få små påminnelser av dej. Hoppas jag kan fixa en ny guldkedja till hjärtat som va ditt, så jag kan ha på mej d nångång när jag vill va riktigt fin. Allt du hade va fint :) <3


Vi var hos dej idag. Du fick 10 rosa rosor. De e typ min grej, rosa rosor......<3 Älskar dej o saknar dej mer än nånsin! Hoppas du vet. O hoppas du finns me mej o stöttar mej på ett annat plan.
Love u honey<3 Vi ses bland molnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0