-Nattis Värld- -

Shit

Shit shit shit shit shit :S

assåå seriöööööstt... va man än gör så blir allting ba fel.. aldrig gör man nånting rätt o alltid går allting åt fucking jävla pisshelvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänker nt skriva så mkt om va jag gjort för har nt gjort så mkt speciellt såå... sovit hos Katrin o vart me Elena.. sen fika på stan..

Inatt spydde jag 2 ggr:S spydde även på blå dörren faaan..

ba för allting fuckas för mej då fuckas även min mage o jag får värsta magkatarren...
ooh stress e nt bra för mej..endå e d typ d enda jag göör
men d blir väl så antagligen när allting går åt helvete..o seriöst jag ger fan upp...
vrf kämpa mer..allt ba fuckar sej endåå.. pallar nt bry mej om nånting .. när jag väl bryr mej så bryr jag mej för mkt o gör ba fel :S:S:S :(:(:( :'(..

Nu blir hela inlägget här helt fuckat endå :S.. d enda som står e hur fel jag alltid gör..

okeej d e nt ba alltid jag som ba gör fel.. men allting går endå fel för mej..

I surrender


Kommentarer
Postat av: Álvaro

I try, I swear..but still, I don't understand a word :S I translated in google, but i just can tell u are sad... and u have some kind of disease. I should keep learning swedish haha..bye!

2010-01-06 @ 18:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0