-Nattis Värld- -

Pizzaaaaaa

Drog ner till Bella Napoli, pizzerian här i veddige.. trots att jag nt ens va hungrig men gick som mest för maddes skull..känns på ett sätt som att jag slösat pengar men vi skratta en hel del... prata massa gamla minnen o sådär:P jag har la vart me om en hel del roliga saker ibland haha..

Fan jag känner verkligen som magen ska spricka!! Nee nu i veckan jobbar jag ingenting förrän helgen..nu jävlar ska jag kma igång me träningen igen!!.. Nu jääävlaaaar ska man bli het ;) hahaha..

D ska bli skönt o ba typ sova sen eftersom jag knappt gjort d överhuvudtaget de senaste dagarna.. Snacka om skallebank haha :P

Imon blire te o ba va hemma o passa ungarna.. Helene o pappa ska iväg på en middag så då får jag o Madde passa de små.. ooorka :P..

aja godnatt people.. tror nt d blir nåt mer bloggande idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0