-Nattis Värld- -

OOOHH!!

HATAR O VA TJEJ IBLAND FYFAN VA ONT JAG HAR!!

Den här dagen har nog vart den sämsta söndagen på länge.. slutar ba me att man ligger i sängen hela dagen o ba har ont :S Orkaaa..ville få fixat så mkt idag men minsta rörelse e som nån slår en rätt i magen.. faan :(..Aah får la se om d blir bättre snart lr nåt.. läsa i boken som vi ska läsa i svenskan kanske jag iaf kan göra?.. uusch.. hatar när man gör sånna här blogginlägg typ.. klagomål inlägg hahah :D d blir så tråkigt :D
 
Får försöka va mer positiv antar jag.. D som har vart bra me den här dagen dåå kan väl va att jag ätit lite gott.. kollat en hel del på one tree hill o sen vilat som fan..så borde va utvilad imon när d e dags för skola :D haha .. :D

Jaaah höörnii :)
Hur har eran söndag varit?? Hoppas bättre än min :)
Puss på er mina söta läsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0