-Nattis Värld- -

Jag hatar att vara sjuk :(

Uuusch neeh d här e ju nt precis va man planerat innan helgen... att bli sjuk e inget man direkt skrivit upp i kalendern :(.. Får se va detta resulterar ii.. hoppas d blir nåt bra:P

Gårdagen va som sådan att Katrin fyllde år så vi fira hennes dag.. vi hade jättemysigt o sådär:)..idag va d ba att åka hem o vila..d enda jag spenderat dagen me e att sova i stort sätt.. d e nt trevligt min situation för tillfället men ska försöka o nt ba hålla på o klaga på d hela tiden hahah :D

aja:) får se om jag kmr upp senare för o dra mej till skolan, d låter nt spec frestande måste jag erkänna mne har bara en lektion o d e italienska från 11:30-12:50..kan kanske orka me..d beror ju helt på.. men samtidigt så undrar man ju om man verkligen ska dit o ba smitta ner alla andra :s.. huuummm.. :P..



Neeh hörni mitt funderande får la fortsätta.. ska försöka sova lite mer nu.. sen ta mej en dusch så får jag se om jag kmr iväg till skolan :)
Heja på mej att jag ska bli frisk :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0