-Nattis Värld- -

I lost my heart and u buried it for me

Nu e jag typ snart klar o ska dra mej te stationen.. men först ska jag nog te hemköp :) e sugen på nåt o där kan man typ alltid hitta nåt gott :D hhaha..

Fan har sånna tunna svarta strumpbyxor o d har jag ju tänkt ha ikväll o så..men hittar fan inga byxor lr nåt för o ha över ba tills ikväll ... d hade ju vart skit bra o haa d e skiit kaallt liksooooom :S.. fan får leta meeer... orka liksom ha typ tjockis byxor o mina högklackade stövlar..naeee.. :S aah får la se va jag kan göra åt saken... :) Men tänkte skriva nåt innan jag drar mej

Hoppas alla får en bra dag/kväll idag o att allt e bra me alla mina kära läsare:) hihi..

PussoKram

Bilder kmr upp imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0